Betydligt bättre

Nu mår jag betydligt bättre än jag gjorde imorse! Hade huvudvärk halva dagen och kände mig bara allmänt uttråkad. Jag spenderade större delen av eftermiddagen till att spela lite GTA: The Lost And Damned, följa med Boris till byn en sväng och ätit pannkakor. Vid 19:05 for jag med Boris till gymmet. Ja, ni läste rätt! Jag var på gymmet. Körde lite biceps curl, lite bröstmuskler och några magövningar.

Magövningar? Jag? Haha!

Efter det for jag hem och lade igång bastun. Det är så jäkla skönt att hoppa in i en varm bastu när det är så grymt kallt ute! Jag bastade tillsammans med Larssa och Martin.P. För tillfället sitter jag bara och glor lite på MTV, och det har jag gjort sedan Larssa och Martin.P drog. Dels för att jag har kollat Jackass och Fist Of Zen för en stund sedan, men dels för att jag inte känner för att zappa runt just nu.

I natt blir det definitivt ingen promenad igen. Inte i den här kylan. Jag stannar bara hemma och kanske spelar lite för att sedan gå och lägga mig.

God natt på er alla!

Later.

Ibland snavar människorna öven en sanning, men de flesta reser sig och skyndar vidare som om ingenting hade hänt.

Kommentarer
Postat av: Tobias

Hoppas du gick upp tidigare idag ;D



Haha yes det var tungt ;)

2010-01-29 @ 13:33:21
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

Nice ;) jag ska till IKEA :p själv?

2010-01-29 @ 14:49:16
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0