Den 28 juli 2010, onsdag

Goddag! Man skulle kunna säga att jag är lite sliten efter gårdagens bravader. Jag lyckades med konststycket att somna efter halv elva igår kväll. I och för sig vaknade jag lite av och till fram till klockan halv sex på morgonen. Då bestämde jag mig för att gå över till bortre änden av huset för att lägga mig i sängen där. Detta på grund av att jag hade en massa prylar på sängen som jag inte ides plocka undan.

Lyckat, va?

I övrigt gjorde jag inte mycket igår kväll. Har plockat fram resväskan och börjat packa lite smått. Jag kallar denna packningen för Packning Beta eftersom det är min slutgiltiga packning. Den slutgiltiga packningen kommer att heta... inte helt överaskande Packning Alpha. Det känns som att allting håller på att dra ihop sig, men samtidigt känns det som att jag fortfarande väntar. Väntar på en massa jävla skitgrejer. Jag förstår fortfarande inte hur jag ska hinna få tag på en tid på Ambassaden. Den som lever får se, antar jag.

Ha en trevlig onsdag!

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0