Ta mig i TV-spelskragen

Äntligen är datorn tillbaka i badmästarkontoret! Som jag har saknat den.

I övrigt: goddag! Efter jobbet igår städade jag i drygt en och en halv timme för att senare under kvällen sticka till Larssons för ett nytt parti CS. Det fanns stunder då det gick riktigt bra och stunder där ingenting gick som det skulle. Måste kanske ta mig i kragen genom att ta en paus från CS och fokusera på Star Wars: The Force Unleashed. Det ska tilläggas att jag lirar på svåraste svårighetsgraden. Har nyligen kommit till sista banan där man hamnar i en stor hangar med en massa sjukt jobbiga fiender. Som en extra finne i röven dör man sjukt lätt. Det finns inte nog med ord för hur mycket jag kommer att svära över/förbanna spelet på väg mot mitt slutgiltiga mål: varva spelet. Förhoppningsvis innan jag åker iväg någonstans.

Nog om mig och min gårdag nu. Hoppas att ni får en trevlig fredag!

Later.

Ps: Om snart 6 timmar tar jag HELG! Gud vad underbart skönt det kommer att bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0