Thaikäk efter jobbet? Hmm...

Goddag! Sitter för närvarande i personalrummet och använder datorn samt käkar lunch, som idag består av korv och potatis. Datorn är seg, men ska försöka så gott jag kan för att få ihop några meningar. Efter jobbet igår hände det inte så värst mycket. Spelade lite poker (åkte ut på åttonde plats av fjorton tror jag), gled lite vespa och lite Passat. Som sagt, inte så värst mycket. Om ca 4 timmar tar jag helg, och fy fan vad skönt det ska bli! Tänker nog fira genom att fara och käka thai efter jobbet. Helt otoligt att jag bara har varit där en enda gång sedan de öppnat. Skandal ju!

Nåja, nog med tjat från mig. Ha en trevlig fredag och trevlig helg!

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0