Aurora

Då är det återigen dags för musik! Eller musik och musik: Foo Fighters. Spoiler-alert: jag lovar att nästa musikinlägg blir tillägnat Bruce Springsteen-fans bland er läsare!

Men nu ska vi inte gå händelserna i förväg. Som sagt: Foo Fighters. Vid det här laget vet ni antagligen att jag är ganska så besatt utav Foo Fighters just nu. Jag menar, jag drömde ju till och med i natt om det här alldeles fantastiska bandet! Ingen aning om vad drömmen i sig ska betyda, eller om den betyder någonting alls, men om det skulle visa sig ha någon betydelse så skulle det säkert vara att sprida vidare Foo Fighters musik. Vissa är besatta av Caroline af Ugglas, andra kanske är besatta av Westlife (jag smällde bara till med något). Jag är besatt av Foo Fighters för tillfället, helt enkelt.

Skit i det nu! Musik! Ja! Denna gången en låt som... några kanske inte har hört. En rätt lugn låt som heter exakt det som står i rubriken (se rubrik för låttitel).



You believe there's something else
To relieve your emptiness
And you dream about yourself
And you bleed and breathe the air
And it's on and on and on and on...

I just kinda died for you
You just kinda stared at me
We will always have that chance
We can do this one more time

Hell yeah, I remember aurora(x2)
All this time
Hell yeah, I remember aurora
Take me now, we can spin the sun around

And the stars will all come out
Then we'll turn and come back down
Turn and come back down
You believe there's somewhere else

Where it's easier than this
And you see outside yourself
And you buy the hole you'll fill
But still it's on and on and on and on...

Hell yeah, I remember aurora (x2)
All this time
Hell yeah , I remember aurora
Take me now, we can spin the sun around
And the stars will all come out

Then we'll turn and come back down
Turn and come back down
On and on and on aurora wait for everyone
Wait till the last one's done

On and on and on aurora wait for everyone
Wait till the last one's done
Take me now, we can spin the sun around
And the stars will all come out

Then we'll turn and come back down
Turn and come back down (x3)
On and on and on and on...

Kommentarer
Postat av: Tobias

yes haft en bra dag :D själv?

2010-03-31 @ 19:40:54
URL: http://grymtroligperson.se/
Postat av: Tobias

Oj vad tidigt ;)

2010-03-31 @ 19:53:44
URL: http://grymtroligperson.se/
Postat av: anna

foo fighters, de är jäkligt bra! eller de var det iaf, gillar dem inte lika mkt längre. känns som de bara smälter in i mängden nu, tyvärr. men den där låten är riktigt bra!



sv: jo det är ju som du säger, det krävs en hel del för att det ska bli lika bra som första gången. men ska bli spännande att se :)

2010-03-31 @ 20:22:37
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: anna

jag vet inte vad det är med foo fighters men av nån anledning tröttnade jag efter några skivor. tycker inte de är lika intressanta längre och tcyker musiken blir mer och mer trallvänlig, vilket jag inte gillar när det gäller dem. men har inte lyssnat så mkt på senaste skivan så får la kanske göra det :)



nope har inget exakt datum, men det kommer ihöst stod det.

2010-03-31 @ 21:25:24
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: anna

jo så är det absolut! deras monkey wrench är helt galet bra!

2010-03-31 @ 22:18:01
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: emilia

ÅÅÅ JAG ÄLSKAR DEM :D

2010-04-01 @ 00:34:11
URL: http://chickytimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0