Den 1 mars 2010, måndag

Godmorgon på er alla! Dagens hälsa: halvkrasslig. Sitter för tillfället i sängen med snuva och lite halsont. Världens bästa tillstånd alltså. Nej, jag är absolut inte seriös med detta.

Skitsamma, jag ska försöka göra det bästa utav dagen! Jocke ringde för ett tag sedan och frågade om jag skulle med till gymmet lite senare. Det är väl lika bra att jag hänger med. Jag menar, jag ska ju inte direkt springa ett marathonlopp. Bara lyfta lite vikter, fast jag tar det kanske lite lugnare idag. Vill ju inte slita ut mig i onödan.

Gårdagskvällen lite kort: kvällen blandades med hockeyfinalen mellan USA och Kanada samt filmen Beck: Vita nätter. Det var riktigt trevligt.

Vi får se hur den här veckan utvecklar sig.

  1. Imorgon ska jag på möte med MiROI för första gången.
  2. Sedan ska eventuellt göra ett besök i Muodos.
  3. Highsticks på torsdag om jag känner mig i form.
  4. Kanske tar och städar och plockar undan lite tills morsan kommer hem på lördag.

Typ så ser min vecka ut för tillfället. Ha en trevlig måndag!

Later.

P.S. Idag är det 23 dagar kvar till min födelsedag vilket innebär att jag kommer in på systemet. Dessutom ska det bli skönt att få lämna tonåren bakom sig, i alla fall till viss del.


Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Trevlig måndagskväll önskar jag dig! (:

2010-03-01 @ 20:30:37
URL: http://patriciaklinteberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0