Den 15 mars 2010, måndag

Jag ber om ursäkt för ett nästintill obefintligt uppdaterande. Det beror bara på att jag helt enkelt haft andra grejer för mig de senaste dagarna, så som innebandy, filmer, bilturer, gymbesök etc. Det är klart jag har haft tillfällen att skriva några ord, men orken/lusten har inte infunnit sig överhuvudtaget. Då är det bättre att inte skriva någonting alls.

Nåja, ny vecka igen! Idag är det endast 9 dagar kvar tills jag kommer in på Systemet. Men nog om det nu! Idag måste jag fixa lite på mitt CV och skicka in till MiROi (hann inte göra deft förra veckan), fara in till centrum och snacka med Kost- och hygienavdelningen samt ringa och kolla en grej med chefen.

I övrigt vet jag inte så mycket, utan jag önskar er nu en fortsatt trevlig måndag samt vecka!

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0