Den 25 mars 2010, torsdag

Nu när den kubanska cigarröken försvunnit och tårtan upphört att existera är det dags att komma tillbaka till verkligheten. Jag har redan hunnit vara till Bilprovningen där jag hade tid vid 12:30. Av någon anledning trodde jag att det skulle ta väldigt lång tid, men det tog inte mer än en kvart ungefär. Det var skönt, eftersom jag äntligen kunde fara hem och lägga mig i sängen med datorn för att kolla vad som händer/har hänt i Cyberspace (dvs. Facebook och bloggen). Har inte hänt särskilt mycket hittills idag, men jag ska nog försöka ta mig till gymmet idag också för att kompensera för en slö inledning på veckan.

Ha en trevlig torsdag!

Later.

P.S. Bilen gick igenom besiktningen. You know, ifall någon undrar.

Kommentarer
Postat av: Tobias

Träna och bara ta det lugnt :D själv?

2010-03-25 @ 13:27:17
URL: http://grymtroligperson.se/
Postat av: Tobias

Trevligt ;)

2010-03-25 @ 15:52:22
URL: http://grymtroligperson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0