Den 31 mars 2010, onsdag

Jag skrev absolut ingenting igår, men tro mig: ingenting av större intresse hände igår. Lite NHL '10, lite städning samt lite Champions League. Rätt som det är så är klockan runt midnatt och jag tänkte: "Lika att gå och lägga mig." Och jag gick faktiskt och lade mig i sängen, fast somnade? Det gjorde jag efter ett någon gång.

Nu kanske ni undrar vad jag gör uppe vid den här tiden? Jag har faktiskt ingen aning om jag ska vara ärlig. Om jag hade vaknat vid tio och stigit upp hade det kanske varit acceptabelt för min del, men halv nio (det var då jag vaknade)? Dessutom börjar jag jobba först vid två så har lite ångest över denna tidiga uppstigning.

Ligger för tillfället med kalla, icke påklädda fötter i sängen och försöker planera dagen. Sakta men säkert. Tänker i alla fall börja med att äta frukost och sedan duscha.

Hoppas att ni hade en trevlig tisdag och att ni får en minst lika trevlig onsdag!

Later.

P.S. Jag drömde i natt att jag var på en konsert med Foo Fighters. Dock så var det inte så mycket folk på konserten så när jag skrek så hördes det ganska tydligt. Nu talar jag inte om 5 pers, men minst 150-200... ungefär.


Kommentarer
Postat av: Lina

Han låter väldigt ung, men inte då som en tjej! ;D hahah! okej okej, jag har hört alla låtar och jag älskar dom hihihih

2010-03-31 @ 11:13:12
URL: http://norberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0