Den 6 mars 2010, lördag

I vanliga fall hade mitt första inlägg för dagen inletts med frasen "God morgon på er!", men eftersom morgonen har passerat för längesen så struntar jag i den. Jag har inte gjort särskilt mycket idag, men har ändå inte tänkt på bloggen/internet överhuvudtaget. Har städat och plockat diverse skräp och prylar samt fixat med tvätt och disk i några timmar på morgonen. Vid halv 6, 6-tiden for jag och Larssa till gymmet där jag idag körde ett pass för triceps.

Sedan for jag, Larssa och Boris till Sibylla en sväng där jag bestämde mig för att beställa en 200-grams bacon&cheese-burgare. Jag hade käkat väldigt dåligt under dagen så jag tänkte: lika! Passade även på att plocka upp morsan från busstationen efter burgaren. Väl hemma så hoppade jag, Boris och Larssa in i bastun. Fast innan det fixade vi en fin liten snagg åt Boris. Fan vad sugen jag blev på att dra en snagg själv! Jag får vänta ett tag, annars vore ju besöket hos frisören förra veckan förgäves.

Snart är det dags för film tror jag. Jag ska ta och blogga lite bättre nästa vecka. Ni får nu ha en fortsatt trevlig lördagkväll!

Later.

P.S. 18 dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: Tobias

haha okej nice ;) har också gått upp tidigt ;D

2010-03-07 @ 12:35:55
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0