Den 7 mars 2010, söndag

God eftermiddag på er! Klockan är ungefär 15:00 snart och ytterst lite har hunnit hända idag. Larssa kom förbi runt tolv när jag käkade frukost, sedan har han och brorsan lirat lite PES samt Guitar Hero Metallica. Sedan hörde Boris av sig och undrade om jag och Larssa skulle med och åka lite skridskor. Jag skippade. Larssa fick låna mina skridskor, som var lite för små. Han passade dessutom på att slita loss min plös. Nåja, det spelar ingen roll. De började bli till åren.

Larssa åkte iväg för att komma tillbaka för någon minut sedan. Ishallen var visst upptagen av några ungar som spelade match så de skulle fara senare istället.

Och nu sitter jag här. I min säng och gör absolut ingenting. Ska gå och göra Larssa sällskap nu. Ha en trevlig söndag!

Later.


Kommentarer
Postat av: Tobias

Ja det är underbart att få jobba :D

2010-03-07 @ 17:30:01
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Caniggia

Tjenare! Sökte på PES och fick upp din blogg :D

Välkommen till min! =)

2010-03-19 @ 22:05:43
URL: http://allsvenskanpes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0