Den 8 mars 2010, måndag

Nu får jag äntligen skriva det igen: God morgon på er! För mig är det i alla fall morgon. Jag har sovit helt okej fast jag somnade efter 02:25 någon gång. Kan säga att det var väldigt mycket dötid jag spenderade på internet i natt.

Hursomhelst, idag är det en ny vecka igen. Tänk er att vi redan är innen i mars månad! Snart sommar, snart sommar... jag har i alla fall tänkt mig att jag ska göra dessa grejer idag:

  • Fara till gymmet med Larssa vid 14.
  • Snickra och fixa lite med mitt CV till imorgon då jag ska till MiROi igen.
  • Gå på bio. Jag vet, jag går hyfsat ofta på bio nuförtiden, men det är bara kul i fall man har sällskap. Ska kolla filmen Farsan. Har velat se den ett bra tag nu för den verkar så oerhört skön!

Nu får ni ha en fortsatt trevlig måndag!

Later.

P.S. Jag for trots allt och åkte skridskor igår. Det blev senare, runt 19 närmare bestämt. Sedan drog vi till Jocke och kollade Beck: Flickan i jordkällaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0