Det behövdes (Lifeguard on duty)

Av den enkla anledningen att det behövdes assistans så är jag på jobbet idag också. Detta är bara positivt eftersom jag absolut inte har någonting emot att jobba. Har nyligen avslutat min första kopp kaffe för dagen, och några fler lär det säkert bli innan sista jobbtimmen är slagen. Någon halvtaskig låt spelas i P4 så jag sänker volymen på radion för att lägga på något mer fartfyllt, som.. Foo Fighters kanske! Eller... In Flames! Det får det bli.

I övrigt hoppas jag att ni får en trevlig torsdag!

Later.


Kommentarer
Postat av: Tobias

Det är förmodligen minst lika härligt på sommaren ;D

2010-03-11 @ 14:17:23
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0