Detta har hunnit ske under kvällens gång

  • Har kokat spaghetti, ätit spaghetti och klätt på mig för gymmet samtidigt som jag planerade att hämta Boris också.
  • Fått ändra den planen eftersom brorsan hade bråttom till bion. Han bestämde sig för att köra i ovädret som vi har upplevt. Vissa stunder värre än på den sibiriska tundran.
  • Hämtat upp Boris samt fått förklaringen till varför brorsan körde istället för mig: "För att han kör som en jävla kärring!"
  • Fastnat i samband med att brorsan blev arg över att det inte gick att köra på ett ställe där han tänkte köra. Två bilar hade fastnat i en backe och han började backa. Tyvärr var backningen inte i världsklass.
  • Fått hjälp av en man att komma loss och sedan stressat in till byn samtidigt som brorsan tjatat över att detta var en milstolpe i hans liv: att han aldrig mer ska vara sent ute.
  • Genomfört ett någorlunda halvslött gympass. Man känner sig inte alltid på g.
  • Bastat i ca 40 minuter.
  • Kollat filmen Beck: Monstret.

Godnatt på er nu! Ska upp tidigt imorgon.

P.S. Jag kommer inte exakt ihåg vad han sa angående att han aldrig mer skulle vara sent ute, men i vilket fall som helst tror jag att han kommer få det riktigt svårt. Sedan hoppas jag han i fortsättningen inte påstår att jag "kör som en jävla kärring".

Okej? :)


Kommentarer
Postat av: Vendela

Haha, Martin är rolig han! :D

2010-03-03 @ 15:16:52
URL: http://vendela.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0