Ett längre inlägg än igår (Lifeguard on duty)

Ca en timme har gått av arbetsdagen. Första koppen kaffe har letat sig ner i strupen.

Gårdagen avverkades med ett besök på gymmet med Jocke. Jag körde axlar och mage denna gången. Lite kuriosa: tredje dagen i rad som jag var på gymmet. Hur hårt jag körde? Det ska vi nog inte gå in på, men ändå. Imponerande för att vara mig kan jag tycka!

Lite senare spelade jag och Boris lite NHL '10 och efter det kollade jag, Boris, Jocke, Erik, Ola och Sebba filmen The Descent: Part 2 som på svenska heter Instängd 2. Det var längesen jag såg första filmen, men den hör faktiskt till en av mina personliga favoriter (i alla fall inom rysargenren). Den andra filmen gjorde inte så mycket sämre ifrån sig, fast alla frågor besvarades inte tycker jag. Nåja, jag får väl kolla första filmen igen och kolla efter ledtrådar.

Nu har jag ett jobb att sköta. Ha en trevlig lördag!

Later.

P.S 1: Jag funderar på huruvida man skulle fara och lyssna på livemusik på krogen senare ikväll. Hade faktiskt inte varit helt fel efter jobbet.

P.S 2: Jag orkade faktiskt inte skriva särskilt mycket igår av någon anledning. Kanske börjar bli "utbränd".

Kommentarer
Postat av: Rebecca

jo fredagen & lördagen var underbar :D



ha en bra söndag nu

Kram!:)

2010-03-28 @ 11:23:08
URL: http://rebeccaismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0