Slappnar av med gitarren

Då var första mötet på MiROi avklarat. Gick igenom en liten... hjärnsläppet plågar mig ständigt och jämt! Just ja. Introduktion. Vi får se hur det går i fortsättningen. Har i alla fall förstått att detta halvårsprogram blir som en vidareutveckling av det jag hållit på med hos jobbcoachen. Fast för att vara ett halvårsprogram så börjar det rätt intensivt: jag ska närvara på något möte imorgon (kan dock inte närvara hela tiden ut), på torsdag har jag ett vägledningssamtal med kontaktpersonen och på tisdag nästa vecka blir det ytterligare ett möte. Inget slöseri på tiden här inte!


För tillfället tar jag det lugnt med gitarren i famnen. Eller ja, inte just nu. Skriver ju för fullt med datorn.

Later.

Kommentarer
Postat av: Lina

Hahah ja jag får väl ta och kalla honom så i fortsättningen då ;D

2010-03-02 @ 17:26:57
URL: http://norberglina.blogg.se/
Postat av: Lollo

jag vill också kunna spela gitarr!

2010-03-02 @ 21:18:22
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0