Uppgradering på konsum

Då var det onsdag kväll. 7 dagar kvar nu. Det är väl lika bra att hålla räkningen när det är så pass få dagar kvar nu.

Larssa ringde mig runt kvart i 11 och frågade om han kunde komma förbi. Helst hade jag velat snooza ett bra tag till, men jag tänkte: "Vad fan, lika." Senare åkte jag, Larssa, Boris och Elin till Café Nova och tog oss en fika. Jag tog en...


Ojdå, fel bild! Denna togs för några dagar sedan på Konsum. De har uppgraderat sig lite sedan förra gången jag var på Konsum.

Nu ska rätt bild komma upp! Få se...


Så där ja! Jag tog en baguette med rostbiff och potatissallad samt en kopp kaffe. Dyrt, men skit samma!

Efter fikat åkte vi runt på byn en sväng och sedan till Boris (där jag hade delvis fel i en liten diskussion vi hade) innan det var dags för mig att fara på en föreläsning. En föreläsning som jag hade fått kallelse till via Arbetsförmedlingen. Tur att Jocke var där också, annars hade jag nog dött av tristess. Om jag ska beskriva hur det var på föreläsningen så kan jag säga att det var ungefär som att vara tillbaka på högstadiet.

Skit samma, det är klart nu och jag får ju mina pengar. I övrigt idag så ska jag fara till gymmet om ca 45 minuter, tror jag. Efter det så är det väl dags för Champions League-fotboll ikväll igen.

Nu önskar jag er en fortsatt trevlig onsdagskväll!

Later.

Quod scripsi scripsi - "Vad jag har skrivit, det har jag skrivit"

Kommentarer
Postat av: jessica

Den baguetten såg då riktigt smarrig ut =)

2010-03-18 @ 08:38:08
URL: http://saywhatyouwant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0