Vad kommer att hända ikväll? (Lifeguard on duty)

Första koppen kaffe på jobbet har påbörjats nu. Innan det har jag hunnit ligga och dra mig i sängen alldeles för länge, duscha, raka mig, låsa upp och förbereda lite samt fixa lite med kloret. Idag är det bara 4 dagar kvar tills jag fyller 20. Man kan knappt tro att det är mars månad så mycket som det har snöat under natten. Tycker att det är minst 10 cm, fast jag kanske bara inbillar mig.

Senare ikväll så vet jag faktiskt inte vad som händer. Har bett chefen om att få sluta lite tidigare pga en grej, så vi får se vad som händer.

Nä, nu ska jag fortsätta på mitt kaffedrickande och badbevakande. Ha en superhärlig lördag nu!

Later.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tur att du har en sån snäll chef! Och du ska vara glad att du har dina kompisar, för du lär inte bli missnöjd...;) Och grattis i förskott fan! kmr ändå glömma säga det när du fyller:P sånt glömmer jag alltid!:D

2010-03-20 @ 14:45:50
Postat av: Anders

Tack, Jenkan! Det är ingen fara, står i vilket fall som helst på facebook :D hade det inte varit för facebook hade jag inte kommit ihåg många födelsedagar ;)

2010-03-20 @ 14:59:10
URL: http://vardagshjalte.blogg.se/
Postat av: jennifer

Lugnt! haha ja men jag är så grym att jag missar ändå:P Hoppas du fick en bra kväll nu! och inte redan glömt allt:P haha! Jag ville oxå va med:O Hahaha

2010-03-20 @ 21:48:10
Postat av: Anders

Kvällen var minst sagt originell! Jäkligt kul hade jag också. Alla mina skjortknappar slets också sönder, fast jag har kvar 6 stycken knappar på byrån :P haha



Minnet mitt är inte SÅ dåligt, fast det är ta mig fan på gränsen :D du skulle ha varit här, ja!

2010-03-21 @ 16:28:26
URL: http://vardagshjalte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0