Verkligen kul

Okej, jag ber om ursäkt för att jag inte skrev någonting igår på kvällen/tidigare under dagen. Jag hade varken tid eller intresse just då. Lite kort om gårdagen: mitt möte på MiROi gick faktiskt över förväntan. Det kändes som att jag och kontaktpersonen tänkte ungefär lika. Har lite grejer jag ska fixa, men det fixar sig nog. Senare under kvällen for jag och gymmade, dock var jag själv eftersom varken Boris eller Jocke följde med. Jag körde i alla fall en ganska intensivt bicepspass (enligt mig) och avslutade sedan med lite magövningar.

Direkt efter gymmet var det dags för bio. Jag antar att de flesta utav er har hör talas om Snabba Cash? Den filmen såg jag, Boris och Elin. Den var... helt okej, antar jag. Sedan har jag bara varit hemma och lirat lite gitarr och Assassins Creed (lånat av Anna).

Idag är faktiskt den första på tre dagar som jag inte har behövt stiga upp innan 8. Vaknade ändå runt 10-tiden. Kul. Verkligen. Nåja, det kanske var lika bra att jag steg upp. Om ett tag kommer Boris förbi. Och vad vi ska hitta på... tja, det vet jag inte än. Under dagen måste jag dessutom ta och städa lite. Morsan kommer ju hem imorgon.

Ha en trevlig fredag!

Later.


Kommentarer
Postat av: Tobias

hoppas veckan har varit bra :D

2010-03-05 @ 18:38:34
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0