Big Mac Monday once more

Greetings from Santa Barbara! Klockan är ungefär kvart över åtta på kvällen när jag skriver detta, vilket betyder att klockan är ungefär kvart över fem på morgonen hos er.

Idag har jag gjort följande:

  1. Varit på Digital Imaging. Vi ska leka lite med 3d-objekt igen.
  2. Käkat nudlar och korv.
  3. Gymmat i dryga timmen.
  4. Hämtat käk från Donken. Ni vet, Big Mac Monday.
  5. Spelat lite mer Mario Kart och Super Smash Bros.

För tillfället sitter jag bara och surfar lite, glor lite på TV och rättar till ett fel på mitt DVD-omslag som Larsa var vänlig att påpeka. Om ni ser några stavfel eller något i mina arbeten jag visar upp: tveka inte att säga till så ska jag försöka fixa det så fort som möjligt.

Hoppas att ni har det bra där hemma i Sverige!


Kommentarer
Postat av: Carro

du är utmandad, hehe

2010-11-17 @ 16:30:53
URL: http://youfeedmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0