En jobbig vecka kommer att påbörjas nu

Greetings from a sunny Santa Barbara! Hoppas att allt är bra med er hemma i Sverige! Halloween är över och nu har en ny vecka med jobbiga journalistikuppgifter påbörjats.

Fast idag har det varit lugnt. Började med Digital Imaging klocken 13. Den här veckan ska vi jobba med att lägga till bilder på 3D-objekt. Det såg relativt lätt ut, men förhoppningsvis hinner jag göra klart det relativt fort så att jag inte glömmer bort någonting.

Jag gjorde en av tre uppgifter förra veckan. Kan bero på att jag började med uppgifterna igår kväll. Det är ingenting jag gör om. Alltså, börjar sent med uppgifterna.

Senare mötte jag upp David för att förbereda några frågor inför morgondagens val. Jag återkommer med mer info när jag är lite bättre påläst.
Resten av kvällen kommer nog endast spenderas till att förbereda mig lite mer inför morgondagen och resten av veckan. Utöver valet så ska jag även skriva en ny recension för tidningen. Den här gången ska jag skriva om en coffee shop. Inget stort varumärke som Starbucks, utan lite mindre ställen som kan vara bra för studenter.

Som sagt: kvällen går åt till förberedelse. Ha det bra där hemma i Sverige!


Ps: Jag glömde fullständigt bort att nämna en grej angående halloweenhelgen. Mitt lasersvärd gick sönder. Jag skulle fälla in det och då klövs plaströren itu. Plaströren var gröna och skulle vara själva "laserstrålen". Kvalitet när det är som bäst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0