Get that dog out of my face or I'll rip it in half

Ni kommer helt enkelt få stå ut med att jag drar ut på tiden mellan varje inlägg. Jag har inte orkat blogga, och om jag ska vara ärlig: jag känner mig faktiskt inte alls sugen på att blogga för tillfället. Men förhoppningsvis är det bara tillfälligt. Ni får i alla fall stå ut med ifall jag drar ut på tiden mellan inläggen.

På söndagskvällen åkte jag in till stan. Där bestämde jag mig för att gå på bio. Men innan jag gjorde det så käkade jag på Kahuna Grill. Jag gjorde ytterligare en grej innan bion: försökte få tag på porträttfoton. Jag lyckades få en: en snubbe som lirade gitarr på ett parkeringsplan ovanför biografen. Jag tyckte han var så jäkla skön att jag slängde in en dollarsedel och gestikulerade frågande om jag fick ta en bild. Han bara nickade och fortsatte spela.

Nåja, det var en av två som måste laddas upp inför morgondagens lektion.

Jag höll nästan på att glömma bort vilken film jag kollade! Jag kollade en film vid namn Due Date. Den var riktigt jävla skön alltså! Robert Downey Jr. är en jävligt skön skådespelare!

PLUS att jag åkte hem och senare på natten kollade Inception. Den filmen var också sjukt bra! Fick verkligen igång en tankeverksamhet!

På måndagar (idag) så har jag alltid Digital Imaging vid ettiden som vanligt. Idag var dock Mike (min lärare) sjuk så jag och Gustav (en av grabbarna i 224, går samma kurs som mig) bestämde oss för att gå efter ca 15 minuters väntande. Väl hemma började jag laga käk; vid tretiden stack jag till gymmet; vid kvart i fem var jag hemma igen och vid halv sju gick jag iväg för en intervju. Intervjun gick rätt bra. Jag och snubben jag intervjuade, vid namn Joel, skaffade kaffe på Hot Spots och sedan var intervjun igång. Rätt som det var var intervjun över.

Nu måste fler källor införskaffas och skrivas ner innan onsdag morgon.

TV:n går på helvarv då reprisen av Conan (som gick för drygt 2,5 timmar sedan) spelas upp. Jag ska nog försöka lägga mig snart. Jag hoppas att ni har det bra där hemma i Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0