Grab some food, man!

Jag vet att det är väldigt sent jag skriver detta inlägget, men det är ju i alla fall bättre än att inte skriva alls. Jag kan berätta lite kort om gårdagen eftersom jag inte gjorde någonting av större värde. Jag spelade lite demon på Xboxen, surfade lite samt medverkade som bollplank när Daniel, Aron och Gustav höll på att spela in en låt. Det lät bra måste jag säga!

Och idag steg jag upp runt halv ett och inte gjort särskitl mycket. Jag har fixat klart en Photoshop-uppgift och nu håller jag på lite smått med att färdigställa materialet från intervjun jag hade i fredags. Jag är dock riktigt jäkla sugen på mat så jag ska nog fixa lite käk snart. Jag har faktiskt bara käkat glass idag.

Frågan är bara: vad? Ha det bra där hemma i Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0