Mer energi på att blogga

Varför orkar jag inte blogga? Jag önskar att jag kunde lägga ner mer energi på att blogga och berätta vad som försiggår. Det är bara det att andra grejer kommer i vägen, och jag ber om ursäkt för det. Fast i och för sig, jag kan ändå beskriva tisdagen och onsdagen i väldigt korta drag.

Natten mot tisdag sov jag endast två timmar på grund av en läxa till journalistiken som höll mig vaken. Ändå lyckades jag vara på bra humör hela tidsdagen av någon anledning. När jag kom hem efter morgonlektionerna höll jag typ på att spexa av ingen som helst anledning med ett leende på läpparna. Senare på kvällen: kvällslektion i fotojournalistik. Jag lyckades nicka till som vanligt, men jag hade mitt skäl. Jag fick reda på att jag för närvarande ligger på C i betyg, och läraren sa att jag har chans till B så det är väl bara att jobba på antar jag.

På kvällen blev det lite TV-spelande och sedan var det bara att marschera i säng!

Onsdagen har vait väldigt lugn. Digital Imaging vid ettiden på dagen som vanligt. Jag önskade en låt även denna veckan: Stariway To Heaven av Led Zeppelin. Jag ska skriva ihop en liten lista med några låtar till nästa vecka så får jag se om han spelar upp någon av de! Det här är ju asnice!

Sedan var det bara att traska hemåt och laga käk. Nu under kvällen har jag bara tagit det lugnt med mer TV-spel, surfande och lite plugg. Nu känner jag att jag måste gå och lägga mig ifall jag ska orka med morgondagen.

Hoppas att allt är bra där hemma i Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0