Nu tar vi ikapp de förlorade dagarna!

Greeting from Santa Barbara! Jag ber så mycket om ursäkt att jag inte har bloggat sedan torsdag natt! Jag har haft möjlighet att blogga, men jag har varit mer fokuserad på att bara ta det lugnt under min långledighet. Nåja, jag har en skyldighet gentemot er läsare så jag ska återigen göra en kort sammanfattning av dagarna som gått.

På fredagen gjorde jag inte särskilt mycket. Jag hängde mest med Robin från 111, Thomas och Joey och lirade spel på Nintendo 64: Mario Kart och Super Smash Bros, bland annat.

Lördagen var praktiskt taget likadan. TV-spel, god mat, god dryck etc. Jag tror inte att jag missar någonting.

Detta tar oss inte helt otippat till söndagen! Idag har det återigen varit en väldigt lugn dag. Har spelat några omgångar Super Smash Bros och Mario Kart med Joey och Andrew (117). Utöver det har jag jobbat lite på ett dvd-omslag vi har haft som uppgift i Digital Imaging den här veckan. Här har ni resultatet!


Det kanske inte är världens bästa arbete. Jag slängde ihop den relativt snabbt, men det duger alldeles utmärkt för mig. Och ja. Självklart var jag tvungen att göra ett arbete med Spider-Man. Igen.

Sådär! Nu var jag ikapp än en gång! Hoppas att ni har det bra där hemma i Sverige!


Ps: Joey kom förbi för ett tag sedan. Vi kollade Batman Forvever på TV:n. Fy fan vilken cheezy film det där är alltså!

Kommentarer
Postat av: Lars

andy ska det verkligen stå "resposibility" istället för "responsibility"? bara undra

2010-11-15 @ 15:04:58
Postat av: Anders

Det är sådant som händer när man stressar igenom ett arbete: stavfel uppkommer. Tack för att du uppmärksammade detta, Larsa!

2010-11-16 @ 05:09:20
URL: http://vardagshjalte.blogg.se/
Postat av: Larsa

det är chill..

2010-11-16 @ 17:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0