One thing I can tell you is you got to be free

Greetings from Santa Barbara! Innan jag skriver någonting annat så måste jag få tillägga en sak om måndagen. Jag var ju för tusan till gymmet också! Det var bara det jag ville säga!

Nu ska vi snacka lite närmare om gårdagskvällen. Jag lyckades slumra till i soffan på eftermiddagen. Detta resulterade i att jag försov mig till kvällslektionen. Jag var så jävla sliten när jag vaknade upp vid sextiden på kvällen, och en stund började jag seriöst undra över vilken jävla dag det var. Jag beslutade mig för att inte gå på lektionen. Det var då jag, Joey (en av amerikanerna i lägenhet 117 på Buena Vista), Robin (lägenhet 111 på Buena Vista) och Thomas (osäker på vilken lägenhet) bestämde oss för att sticka till McDonalds. Blev så jäkla sugen! Vi hämtade käk och sedan stack vi hem till Joey för att spela lite Super Smash Bros, Mario Kart och Mario Party på Nintendo 64.

Vid elvatiden på kvällen var det återigen dags för Conan O'Brien att visas på TV. Sedan lyckades jag slumra till en kort stund till i soffan. Vid ettiden vaknade jag igen och gick direkt till sängen för att ta igen sömnen jag förlorade natten mot tisdag.

Idag har jag endast haft Digital Imaging. Det var riktigt nice eftersom jag fick önska en låt. Jag önskade Come Together av The Beatles. Jag ska lätt önska fler låtar i fortsättningen! Hursomhelst, jag gjorde klart två av tre uppgifter under lektionen. Man skulle göra en panoramabild samt ett vykort. Skitlätt och gick snabbt att fixa. Det enda jag har kvar att göra är ett dvdomslag av något slag. Det gör jag mest troligt under helgen. Kan bli kul att göra!

Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Trevor och Andrew kom förbi och frågade om jag var sugen på att grilla vid poolen ikväll. Det är jag! Fan vad chill det ska bli!

Hoppas att allt är bra där hemma i Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0