It was... The Brobeque!

Greetings From Santa Barbara! Jag kommer börja detta inlägg med en liten bildbomb från grillningen igår, eller: "Brobeque"!


Jag och grabbarna grillade vid poolen igår kväll. Det var burgare, korv, cola samt bärs som serverades. Sweet!


Andrew hittade på ett tal för våran "brobeque". Han fick två minuter på sig att komma på ett tal, och sedan fick han agera berättarröst. Det var nog ta mig fan bland det bästa jag har hört! Hans berättarröst är så jävla grym!


Grillen är nästan redo att användas!


Gustav tyckte det var varmt och skönt...


Våran alldeles fantastiska eld.

Och det är väl så jag vill sammanfatta gårdagskvällen. En riktigt trevlig onsdagskväll!

Idag var det torsdag, och jag har haft ledigt eftersom det är Veteran´s Day idag, en dag där man hedrar alla krigsveteraner. Jag steg upp sent, käkade en Dominos slice, stack till Macy´s med Daniel för ytterligare julklappsshopping (är nästan klar), och sedan har jag varit hos Joey och lirat lite Mario Kart och Super Smash Bros. Senare på kvällen var jag och gänget hemma hos Trevor och Aron en sväng innan jag gick hem och började ladda upp inför Conan O'Brien.

Nu ska jag ta mig fan lägga mig. Hoppas att allt är bra där hemma i Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0