Hjälp mig att välja bilder!

Som jag nämde igår så tog vi fire photos på kvällslektionen. Nu har jag kollat igenom alla bilder jag tog under den lektionen. Jag vet i alla fall en bild jag helt säkert kommer att ladda upp, men jag kan behöva hjälp med resten. Sammanlagt ska jag ladda upp tre bilder till nästa vecka. Ni ska få se vilka bilder jag har valt ut och sedan får ni bedöma vilka tre av dessa bilder ni skulle välja!


Bild nummer 1.



Bild nummer 2. Detta är nog ta mig fan den bästa bilden jag någonsin har tagit! Det är denna som jag helt säkert kommer att ladda upp, och förhoppningsvis förstår ni varför.



Bild nummer 3.



Bild nummer 4.



Bild nummer 5.



Bild nummer 6.



Bild nummer 7.



Bild nummer 8.



Bild nummer 9.

Där har ni de bilderna jag har valt ut hittills. Om jag hittar någon annan bild som jag tycker är bra lägger jag till.

Vilka tre bilder hade ni valt?

Kommentarer
Postat av: immiM

2, 3 & 8 :)

2010-10-27 @ 16:16:28
Postat av: Jocke

tvåan och trean tycker jag absolut! sen sjuan kanske :D

2010-10-27 @ 20:28:24
Postat av: Carro

2, 3 och 8! :D



HARE BRAAAAAAA ÄNDYPÄNDY!

2010-10-27 @ 23:19:27
URL: http://youfeedmyheart.blogg.se/
Postat av: Elin

Bild nr, 2, 3, 8! 8:an var grym! Peace! ;)

2010-10-28 @ 16:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0