Halloween experience in the United States of America

Jag har lovat att slänga upp lite bilder från halloweenhelgen. Jag har dock inte fotat så överdrivet mycket, men jag lägger upp bilderna här.


David var utklädd till en pizza slice!


Fredrik från ovan var en ko!


Här har vi en katt och Batgirl (eller någonting helt annat, jag vet inte).


Skulle ta en bild när ogonen blinkade grönt och rött. Istället hittade blixten igenom masken. Trist.


Här har vi den där katten igen.


Captain Jack Sparrow!


He´s getting ready for the weekend!


It´s the Killer Nun!


A monk and Kermit the Frog!


Another monk!


En av mupparna var på rymmen.


Första besöket på In-N-Out!


En double-double burger. Det var rätt gott!


Jack Sparrow på Isla Vista.


Mycket folk, va? Sa ju det! Inte världens bästa bild, men nu har ni en idé i alla fall!

That´s it!


Kommentarer
Postat av: jessica

Jag har tryckt på kalendern, men de händer ingenting:S

2010-11-01 @ 11:09:37
URL: http://saywhatyouwant.blogg.se/
Postat av: Carro

gud vad ballt! jisses!!!! :D

2010-11-07 @ 13:31:47
URL: http://youfeedmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0