College Wednesdays on the Spearmint Rhino Strip Club

För er som inte orkar läsa ett helt inlägg om ett vanligt besök på en strippklubb i staterna: ignorera fullständigt.
Ni övriga: läs och överväg ett eget besök till Spearmint Rhino!

Gårdagen började med Domino´s för mig och Daniel hemma i 124:an. En kort stund därefter hälsade vi på hos grabbarna i 224:an för diverse pokulerande, småprat och dryckesspel. Riktigt jäkla roligt hade vi! Även fast vi är rivaler vad gäller bloggtoppen i Santa Barbara så har vi många av våra förträffliga ögonblick tillsammans.
Samtidigt som allt detta pågick försökte jag plugga och fixa en läxa jag hade till idag (torsdag). Det flöt på ganska bra i alla fall även fast jag var tvungen att fixa resten under natten.

Klockan började närma sig halv elva på kvällen. Grabbarna ringer en taxi, men inte vilken taxi som helst. Vi skulle bestämt glida i stil till klubben Spearmint Rhino som låg vid Freeway 101! Det var bestämt. Därav anledningen till att vi beställde en limousine.

Yup, ni läste rätt! Vi åkte till Spearmint Rhino... i en limousine! Det är ta mig tusan inte varje dag man gör något sådant.

I vilket fall som helst, efter en stunds limo-glidande kommer vi fram till klubben. Vi går in i byggnaden till ett avspärrningsrep där en färgad kille i kostym står vakt. Vid det här ögonblicket kanske ni börjar fundera: "Hur mycket kostade det? Var det inte dyrt?" Jag säger bara såhär: College Wednesdays. 5 dollar i inträde under förutsättning att man har med sig sitt student ID-kort. Ni får sköta matten.

Väl inne i lokalen, efter att jag fått tillbaka växel i endollarssedlar (väldigt praktiskt för att ge dricks ska ni tro, if you know what I mean), slås jag över att lokalen inte så överdrivet stor. Missförstå mig inte! Storleken har inte så stor betydelse (fy fan vad fel det där lät! Fel sammanhang kanske?), men jag trodde faktiskt att det skulle vara lite större. Fast vad spelar lokalens storlek för roll när stället ändå var hur nice som helst? Det fanns en massa fåtöljer med en massa små bord mellan fåtöljerna där man kan ställa sina drinkar man köpt (under förutsättning att du faktiskt har fyllt 21). Själva scenen där tjejerna dansade var väl egentligen inte så, men den var absolut tillräckligt stor. Det blir en mycket intimare och mysig känsla över stället då.

Jag klarar inte riktigt av att skriva någonting om detta ställe utan några som helst anspelningar så ni får helt enkelt leva med det.

Några danser på scenen senare var det dags för alla... "exotic dancers" (jag försöker hålla mitt språk någorlunda rent och barnvänligt, men det är svårt) att gå runt och erbjuda klubbens gäster danser. Jag tänker inte gå in desto djupare på det området, men allt jag kan säga är att det var verkligen... trevligt, milt uttryckt.
Jag önskar att jag hade fått fota lokalen så jag hade kunnat visa hur det ser ut, men av sakerhetsskäl (och för respekt för dansöserna) var inga kameror eller inspelningsapparater tillåtna. Makear mycket sense, eller hur?

Här kommer i alla fall några bilder från en väldigt trevlig onsdag kväll i Santa Barbara! Enjoy!


Domino´s once again! Jag beställde salami på min pizza! Jäklar vad gott!


Daniel köpte en chokladkaka tidigare under dagen. Succé? Jag tror det!


Spana in Gustavs ögon. Han var antagligen helt galen i kakan!


Jag körde på den relativt välklädda looken igår kväll.


Första limousineturen för min del någonsin! Så jävla nice!


Grabbarna var på G!


Dessa grabbar var också på G!


Click Clack BANG!


Sista bilden jag tog för kvällen, just när vi kom fram till Spearmint Rhino. Lets get it on!

Later.


Kommentarer
Postat av: Tobias

tack du :D glad jag blir!



du får ha ett toppenår i USA. skulle gärna vara i Californien jag med!

2010-09-10 @ 10:56:14
URL: http://grymtroligperson.se/
Postat av: Lina

Anders, FYFAN SÅ KUL! Åka limousine, det är helt sjukt! Ha det super bra där borta! och Daniels kaka såg inte liiiiite underbart god ut!

2010-09-10 @ 18:51:50
Postat av: Tobias

Ja jag vill lätt dit :D

2010-09-11 @ 02:24:51
URL: http://grymtroligperson.se/
Postat av: Victor

schysst kaka

2010-09-12 @ 20:48:59
URL: http://vipee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0