Just me and some camera stuff

Greetings from Santa Barbara! Efter en långhelg i Sacramento är jag tillbaka i rutinerna i Santa Barbara.

Idag har jag varit på multimedia och degat som vanligt. Det som däremot var annorlunda idag var att jag använde fotostudion för första gången utöver lektionstid. I två timmar var det bara jag och en massa fotorelaterade rekvisita. Jag höll på med en fotouppgift där vi ska använda rekvisita som ska symbolisera familjemedlemmar på något sätt.

Och nu har jag inget utrymme kvar på minneskortet. Dels för att jag har fotat som fan i Sacramento, dels för alla bilder jag tog under studiotiden.

Jag gick sedan hem för att fixa lite käk. Sedan har det inte hänt så värst mycket mer. Jag tänkte hoppa in i duschen på ett tag för att sedan ladda upp alla bilder på datorn. En sammanfattning från helgen i Sacramento kommer så småningom.

I övrigt: hoppas att allting är bra med er där hemma i Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0