D.K... Donkey Kong

Greetings from Santa Barbara. Nu har jag hamnat där igen: i det sömnlösa träsket. Självförvållat förvisso. Så har det varit de senaste dagarna. Men vi börjar från natten mot fredag.

Då satt jag uppe och lirade lite Donkey Kong hur länge som helst för att sedan somna runt halv sex, sextiden kanske. Steg väl upp runt tretiden på fredagseftermiddagen. Det regnade mest hela dagen så det fanns ingen motivation till att göra någonting speciellt. Innan sextiden på eftermiddagen insåg jag att jag inte hade käkat något sedan tretiden på torsdagseftermiddagen. Vad hände då?

Domino's. That's all I'm saying.

Senare på kvällen/natten lyckades jag varva Donkey Kong Country. Så jäkla många timmar jag hade lagt ner på det där spelet så var jag värd det. Och sedan var jag väl vaken till sju, halv åtta på morgonen.

Ja, till och med jag kan tycka att det är sjukt.

Jag steg upp samma tid på lördagen. Under kvällen har jag bara fixat några hemlagade burgar och kollat lite Youtubeklipp. Eller ja... inte så lite heller. Det är ju faktiskt det enda jag har gjort idag.

Imorgon ska jag i alla fall försöka vara lite mer produktiv med plugg o.s.v. I övrigt: hoppas att allting är bra med er där hemma i Sverige!


Ps: Storebrorsan hade sin 30-årsfest för någon dag sedan. Jag önskar verkligen att jag hade kunnat närvara!

Ps igen: Tidigare under kvällen var det visst tornadovarning längs syd-västra Kalifornien. Sjukt.

Kommentarer
Postat av: 30-åringen

Önskar också att du varit där! Morsan och farsan gjorde stor succé med sin show utklädda till hippies... :-)



Ha det bra! Kram

2011-02-21 @ 22:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0