Sammanfattning av de bloggfria dagarna

Greetings from Santa Barbara! Jag kan säga såhär: jag har bara chillat sedan förra inlägget. Eller ja... inte bara, men oavsett vad jag har gjort har det bara varit chill.

Kan börja med att säga att jag varvade Need For Speed: Underground 2 på PC natten mot lördagen. Alltså natten innan festen på lördagskvällen. Obviously. Ville bara få det ur vägen.

Under måndagen har jag bara chillat. Så vitt jag kommer ihåg.

På tisdagen däremot... Oj, oj, oj! Där hände det grejer. Jag följde med Daniel, Viktor, Sophie och Dan till LA. Vi droppade av Daniel och Viktor vid Warner Brothers Studios i Burbank. Varför? De skulle se Conan O´Brien live! De var dä i drygt tre timmar. Under tiden stack jag, Dan och Sophie till Venice Beach för att käka lite och hänga vid stranden och spana in vågorna.

Innan det försökte vi hitta IKEA i Burbank, men det gick inte så bra. Hade ju varit så jäkla sweet med köttbullar.

Senare på kvällen, efter att vi hämtat grabbarna från Conan, stack vi till outleten i Camarillo. Jag införskaffade mig ett par hörlurar för 29 dollar. Vanligtvis kostar de 49 dollar. En väsentlig skillnad, om ni frågar mig.

På onsdagen chillade jag enbart. Så vitt jag kommer ihåg.

På torsdagen var det fest igen. Det var beer pong till höger och vänster. Det var en riktigt chill kväll.

Och slutligen: fredag! Denna dagen och också varit riktigt chill. Jag stack med Emil, som nu har kommit tillbaka igen, till ett ställe som gör mexikanskt käk. Vad stället heter? Super Cuca´s.

Få inga snuskiga associationer nu. Skämt åsido. På det där stället käkade jag den godaste burriton jag någonsin har käkat! Helt sjukt hur gott det var!

Och under fredags, som nu börjar närma sig sitt slut, har varit riktigt chill. Kollade en stund på Wayne´s World med Julia från 222, druckit lite bärs (läs: spelat beer pong) och hälsat på hos Kaily och Feather som har flyttat till ett annat ställe i närheten. Riktigt jäkla nice lägenhet hade de!

Och nu sitter jag bara och chillar. Funderar på att lira lite Need For Speed Hot Pursuit (det nya alltså). Började lira det för några dagar serdan. I övrigt: hoppas att allting är bra med er där hemma i Sverige!


Ps1: Jag kommer att bli bättre på att uppdaterna nu när skolan börjar igen (måndag). Jag lovar.

Ps2: Om ni fortfarande väntar på min sammanfattning av NHL-matchen: håll ut! Den kommer snart! Har bara valt att chilla så jäkla länge nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0