Church rat? Oh, hell no!

Greetings from Santa Barbara. Söndagen har endast handlat om att chilla. Kanske inte helt och hållet, men mestadels. Återkommer dock till det.

Någon gång på lördagskvällen stack jag med Daniel, Andrew och Trevor för att lira lite basket. Vi hittade en utomhusplan någonstans på Eastside. I en byggnad bredvid hade mexikanare någon fest med BBQ. Det var väldigt underhållande att lyssna på mexikansk musik samtidigt som man försöker dribbla förbi motståndarna. Den musiken vi hörde igår kväll liknar väldigt mycket musiken Pablo Francisco snackar om.

Om vi nu återkommer till matchen så gick det hyfsat bra faktiskt. Fick till ett fint skott som satt rätt i korgen. Sedan stod jag för det roligaste drivet som resulterade i att jag fick för mycket framåtlut. Detta resulterade i sin tur i att jag fick alldeles för hög fart och tvingade ner mot marken sakta men säkert. Innan jag störtade fullständigt kastade jag upp bollen mot korgen.

Den gick tyvärr inte i, men hey! Det hade varit jävligt snyggt ifall den gjorde det!

Efter ett tag när konditionen sa ifrån (den är ruskigt dålig just nu) åkte vi hem igen. Resten av kvällen handlade bara om att chilla. Ja, det och Domino's igen av någon anledning.

Stiger upp runt tvåtiden på söndagseftermiddagen. Hoppar in i duschen, slänger i linserna och sticker ner på stan med Daniel. Vi sticker då runt och kollar efter en frisör som han kunde klippa sig på och ett ställe där han kunde köpa en vest. Han fick klipptid imorgon och vestar hittade han, men inte i en rimlig prisklass.

Kort därefter gick vi till Panda Express för att käka och direkt efter det gick vi till Ralph's för att handla. Och efter Ralph's tog vi taxi hem.
Och vad har jag då gjort under resten av kvällen? Jag har mest chillat. Eller ja... spenderade ett tag med att göra en läxa i Introduction To Multimedia. Sedan chillade jag ett tag till. Och gissa vad jag gör just nu?

Chillar till max! Fast funderar på ifall jag ska lägga mig om ett tag. Det återstår att se. I övrigt: hoppas att allting är bra med er där hemma i Sverige!


Ps: Jag måste få tillägga att jag har påbörjat en budget för de sista månaderna här. Vill ju inte komma hem som en kyrkråtta heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0