Några ord om Foo Fighters, midsommar och jobb

Jag vet, jag vet, jag vet.... Nu var det ett tag sedan jag skrev någonting överhuvudtaget. Jag skulle ha skrivit några rader i torsdags när jag kom hem från Stockholm, men jag började göra helt andra grejer istället och sedan har helgen präglats av andra aktiviteter som har tagit upp min tid.

Det jag helt enkelt kan säga om resan till Stockholm är att Foo Fighters var riktigt grymma! Stundtals lite väl högt ljud, men det var sjukt mycket ös. Många bra låtar och trevligt sällskap i form av båda bröderna Larssons, Jennifer, hennes kompis Ellen och Tom, en snubbe från Pajala.

Nu är det förvisso nästan en vecka sedan konserten, men här finns i alla fall en recension att läsa på Aftonbladet för intresserade.

På fredagen var det midsommarmiddag och fest som gällde. I övrigt har det inte hänt så mycket mer. Har mest blivit att ta det lugnt, kolla serier, spela lite TV-spel, plinka lite gitarr samt äta god mat.

Just nu sitter jag på jobbet igen. Vad som händer efter jobbet återstår att se, men om jag känner mig själv rätt blir det nog bara att ta det lugnt idag också.

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0