Close to the end

Greeting from Santa Barbara! Nu har det gått sådär överdrivet länge utan bloggande igen. Nåja, jag ska ta mig tid att berätta lite kortfattat om den gångna veckan för er.

Under förra veckans söndag vakade jag för att vid sextiden på morgonen gå ut och fota lite grann. Drog sedan hem och däckade en stund för att sedan dra på multimedia i vanlig ordning. Senare på kvällen kollade jag Kill Buljo med Daniel och Emil.

På tisdagen hade jag staff meeting och webdesign i vanlig ordning. Sedan gjorde jag väl någonting chill tror jag.

På onsdagen gick jag på multimedia och senare på kvällen hade jag näst sista fotolektionen. Det enda vi gjorde var att skriva ut till våra portfolios. Jag blev klar efter ett tag så jag fick dra lite tidigare. Sedan satt jag upp ett tag och filosoferade om den korta tiden jag hade kvar.

På torsdagen gjorde jag ingenting vettigt. Var på staff meeting och webdesign för att sedan festa lite under kvällen. Jag var så trött från förra natten att jag faktiskt lyckades somna på festen.

Vaknade klockan tjugo i elva på fredagen. Gick då hem för att göra mig i ordning till en lunch som IBS bjöd på och för att få våra diplom som vi har kämpat så hårt för. Senare under kvällen drog jag på fest hos James, en kille från tidningen. Det var nice.

Under lördagen passade vi på att fira Viktor eftersom han skulle fylla år på måndag. Vi var hemma hos oss och sedan drog vi ner till Del Mar. Jag chillade mest under kvällen.

På söndagskvällen var det en del plugg som gällde. Mest webdesign, och lite multimedia. Fast någon gång runt ettiden på natten kom hela gänget och sjöng för Viktor. 20 år fyllde han. Sweet!

På måndagen hade jag multimedia. Jag skulle ha presenterat, men jag var inte klar. Drog sedan till Mesa med Viktor och Dan. Sedan pluggade jag lite mer webdesign. Var uppe alldeles för länge. Anledning till detta följer.

Jag vaknade klockan 11:38 på tisdagsmorgonen. Problem var att final presentation i webdesign började klockan 11. Jag slängde på mig första bästa plagg och knallade till skolan. En timme försenad var jag, men det är i alla fall bättre än förra terminen då jag försov mig till hela final presentation i webdesign.

Jag drog sedan ner på stan med Emil för diverse inköp samt Pandakäk. Drog hem och fortsatte med multimedian under kvällen/natten. När jag var helt klar laddade jag upp det och drog till Andrew en sväng där även Aron var, drack en Bud och och konverserade om lite allt möjligt. En trevlig stund var det.

Nu är klockan över tre på natten i staterna, jag har tagit ikapp den här veckan också samtidigt som jag har planer på att plugga lite grann inför min sista final imorgon kväll i foto. En sak är säkert i alla fall: fy fan vad jag ska sova ut när allt det här är klart!

Nåja, nu har ni åtminstone lite koll på vad jag har haft för mig. Och snart är jag hemma! Det är fortfarande helt sinnessjukt.

I övrigt: hoppas att allting är bra med er där hemma i Sverige!


Ps: Var beredd på ett nytt videoinlägg i slutet av veckan! Det var alldeles för längesen jag gjorde ett. Dessutom ska jag göra någonting minnesvärt i det videoinlägget så kom ihåg att spana in det!

Kommentarer
Postat av: mor

Har sparat meddelanden från dig. 2010-08-27; "Jag tänker på er därhemma, men samtidigt får jag inte glömma varför jag är här. Jag är inte bara här för själva utbildningen, utan även för att få nya intryck, uppleva nya saker, få kamrater för livet( förhoppningsvis) samt utvecklas som människa. Älskar er därhemma! Jag skall vara rädd om mig!Se nu till att Martin håller ordning därhemma!"

Anders! Om precis en vecka ses vi. Längtar och älskar dig så som bara en mamma kan göra1

2011-05-20 @ 21:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0