Sista skriftliga inlägget från staterna

Greetings from Santa Barbara! Idag är det min sista dag i staterna. I skrivande stund chillar jag med lite Chris Brown strömmandes ur högtalarna. Tänkte berätta lite grann om vad som hände igår och sedan fortsätta lite om min dag so far.

Igår runt halv åtta steg jag upp för att säga hejdå till Daniel, Viktor och Zoe. Några timmar senare var det dags att säga hejdå till Robin, Anton och Elisabeth från 117. Efter det drog jag, Emil, Gustav, Sophie och Jillian till en italiensk restaurang. Där beställde jag Spaghetti Carbonara, och den var riktigt god! Efter det köpte jag en milkshake på Kahuna Grill.

Ett nödvändigt tips som jag känner att jag måste dela med mig av: köp aldrig en milkshake från Kahuna Grill.

Efter drog jag, Emil och Jillian till poolen och hängde där ett tag. Jag lyckades med konststycket att bränna ryggen lite grann, men det kändes inte så farligt. Senare på kvällen blev det fest på Del Mar. Inte vilken som helst, utan sista festen för min del. Senare under natten var det dags att säga hejdå till Dan. Emil fixade käk åt mig efter det och efter det var jag så jävla trött att det bara var att gå och slagga.

Vaknade runt halv tio för att säga hejdå till Gustav och Sophie. Kort därefter gick jag in och påbörjade min packning samt lite städning. Tog en paus för att dra till Panda Express med Emil och Trevor en sista gång. För en stund sedan kom Aron förbi för att säga hejdå.

Och om ca 17 timmar är det min tur att lämna Santa Barbara. Om ca 23 timmar sitter jag på planet som kommer att ta mig till Stockholm via Amsterdam. Hoppas bara att flygresan går smidigt. Jag kommer att göra ett sista videoinlägg innan jag sticker iväg. Tills dess: hoppas att allting är bra med er där hemma i Sverige!


Ps: Jag vill passa på att tacka alla som har följt bloggen under min tid här i Santa Barbara. Jag hoppas att ni fortsätter följa mitt bloggande och hoppas att ni har fått läsa någonting intressant under min tid här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0