Less är mitt mellannamn

Greetings from Santa Barbara! Nu har det gått överdrivet länge igen. Jag tror faktiskt inte jag någonsin har gått såhär länge utan att blogga. Finner ingen lust att skriva någonting. Shit, jag har inte lust till att göra någonting egentligen. Nåja, ni vet ju mitt recept för att fixa till detta:

Genom en av mina långa sammanfattningar! Jag ska försöka att hålla mig kortfattad. Jag tar till och med och lägger in en smiley åt er och hoppas att det är okej den här gången också. :)

På onsdagen var jag på multimedian och hade lika tråkigt som vanligt. Gick sedan hem och gjorde mig i ordning för fotolektionen. Vi höll på att skriva ut våra egna bilder till någon typ av Show case-grej som brukar återkomma varje år. Hela lektionen gick åt till att skriva ut. Gick sedan hem och chillade.

På torsdagen gick jag på staff meeting för att sedan dra till Internations Student Services Program för att skriva i ett papper. Jag gick aldrig på webdesignen. Jag är lite efter och ville bara inte gå på just den lektionen. Senare under kvällen blev det fest på Del Mar. Senare på kvällen drog vill tillbaka till Buena Vista där några tog sig ett dopp i poolen. Denna kväll skulle visa sig bara vara en av tre festkvällar i rad.

På fredagen hade jag production i vanlig ordning. Det gick ruskigt effektivt då jag var klar en timme tidigare. Det brukar oftast bli så när vi har onlineupplagor. Gick sedanhem och gjorde mig i ordning för kvällen. Anledningen? Fira Dans födelsedag. Han fyllde nämligen år på torsdagen. Jag, Robin, Gustav, Sophie, Dan och Pontus drog till ett ställe som heter The Neighborhood, som ligger en liten bit från 7Eleven vid botten av Cliff Drive. Där lirade vi lite beer pong (ja, man kunde göra det där), lite biljard, drack öl, käkade pizza och hade en jävligt trevlig stund. Efter ett tag drog vi till stan där vi drog in på klubben Tonic. Där dracks det lite mer och dansades en del. Senare på kvällen drog vi till Del Mar.

På lördagen var det fest igen.

På söndagen var det bara att återhämta sig.

På måndag var jag på multimedia igen. Lika less som vanligt. Handlade senare på eftermiddagen och chillade under kvällen.

På tisdagen har jag staff meeting. Jag skulle ha haft webdesign, men Mike var inte där så jag gick hem och gjorde någonting. Hängde vid poolen ett tag.

På onsdagen hade jag multimedia igen. Gick hem, gjorde mig i ordning för fotolektionen. Printade några bilder, gick hem.

På torsdagen hade jag staff meeting. Eller ja... vi tog ett gruppfoto. Gick sedan på webdesignen och jobbade lite med hemsidan. Drog sedan väl sedan på fest eller någonting i den stilen.

På fredagen drog jag nog också på fest.

På lördagen var det dags för fest på Haley Street. Var där ett tag innan jag drog hem och chillade.

På söndagen steg jag upp ur sängen runt fyratiden. Drog till 7Eleven för att fylla på mobilen. Gjort lite skoluppgifter.

Och nu var jag ikapp igen. Visst, jag fuskade ju ganska hårt med detta inlägg, men det blir oftast så när man inte bloggar på länge: man glömmer bort saker, alternativt inte orkar tänka på vad man har gjort.

Nåja, som jag sa tidigare i inlägget så känner jag mig väldigt omotiverad till att göra någonting just nu. Ingenting i skolan lockar mig till att prestera, fast det kanske bara beror på att slutet är så pass nära. Nåja, jag har försatt mig i den här positionen. Det är bara jag som kan ta mig ur den. I just have to get my shit together.

Nåja, det är väl bara att försöka köra på. I övrigt: hooppas att allting är bra med er där hemma i Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0