Den 22 december 2009, tisdag

Min dygnsrytm har precis nått ett nytt bottenrekord. Jag steg upp ca 15:45. Detta kan i och för sig bero på att jag var hos Larsson och spelade CS (Counter Strike för de som inte är bekanta med det) till klockan 3 ungefär. Sedan var jag ute och gled bil till fyra bara för att komma hem och glo en Steven Seagal-film i trean, slökolla lite Miami Ink. och sedan något program om bensinbilar VS etanolbilar.... Efter det var klockan uppskattningsvis runt 04:30-05:00 när jag väl bestämde mig för att nanna kudde.

Och föga förväntat har det inte hunnit hända särskilt mycket, tänker ni. Ni har delvis rätt, fast ändå har det hänt förvånansvärt mycket. Sunken har kommit, jag har hunnit ha beslutsångest över vad jag ska äta (frukost, lunch eller middag) och surfat. För inte allt för många minuter sedan ringde Tobbe och sa att han hade kommit hem från Göteborg. Grymt kul! Ska fara till honom vid 18 ungefär, men innan dess måste jag bestämma mig för vad jag ska äta. Sedan måste jag duscha också.

Förresten, idag är det dan före dan före dopparedan. Julstämningsstatus: 40%. Hade kanske varit mer om jag inte hade varit hungrig.

Jag ursäktar eventuella stavfel i detta inlägg. Jag orkar inte börja korrekturläsa just nu. Nu får ni i alla fall ha en riktigt trevlig tisdag, oavsett om ni stigit upp tidigt eller inte!

Later.

"Cibi condimentum fames" - Hungern är den bästa kryddan.


Kommentarer
Postat av: Tobias

Okej det låter ju nice :D

2009-12-22 @ 16:31:11
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

jag har nog all julkänsla man kan få :D

2009-12-22 @ 17:28:37
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0