Bilder av en 15:åring (Nostalgi)

Återigen... en ny kategori.

Nostalgi. Ett väldigt enkelt och användbart ord. Inlägg när jag, helt enkelt, drömmer mig bakåt i tiden.

Har under de senaste dagarna hittat foton på mig från Kanarieöarna när jag fyllde 15 och jag hade precis börjat få moppemush (mustasch bestående av enbart små, ljusa fjun typ). Det var där som jag rakade mig för första gången också.

Intressant, jag vet.

Jag måste säga att det är STOR JÄVLA SKILLNAD! Stor i alla ordets bemärkelser.


Jag kunde knappt tro det själv när jag såg bilden. Så här såg jag alltså ut som färsk 15:åring... 4 år sedan, för helvete!


Det var på den tiden jag bar glasögon exakt hela tiden! Eller ja, bortsett från när jag sov... eller duschade. Det var under den här tiden jag spelade hockey.

Fan vad tiden flyger iväg!




Kanske borde ta och komma igång med träningen igen...

Någon som har ett nummer till någon bra mental coach? Let me know!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0