Min fredag so far

Den här killen sticker ut lite ur mängden:


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5201578.ab

Hursomhelst, steg upp runt 13:55. Så det innebär att jag inte har hunnit göra så värst mycket. Ska nog ta och plinka lite på guran (Walk the line), läsa lite i boken (Singoalla) och sen vet jag inte. Får se, helt enkelt.

Och imorgon blir det klassfest (tema yrken). Och jag har fixat en svart skjorta till outfiten, fast det kansk jag redan har skrivit i tidigare inlägg. Skitsamma! Det blir nog bra i alla fall. =)

Men innan dess ska jag jobba. O ja! Lugn, jag hinner till klassfesten i tid.


Kommentarer
Postat av: Fille

Jaha, så du brukar se människoskelett hänga i träd? På vilken kanal? :P



haha så jag ska åka till nån annan stad för att käka? Är Thaimat företen inte väldigt starkt? Tycker inte om stark mat speciellt.. :P



ja det låter som en bra sommar ;D

2009-05-22 @ 16:04:01
URL: http://thetruestory.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0