När man har lite att göra i skolan

Om man någon gång inte skulle ha någonting att göra, då kan ni göra som jag gjorde idag, när jag väntade på att de andra skulle kolla klart en redovisning jag sett tidigare: träna på att göra moonwalk!

Jag gör ju absolut inte den bästa moonwalken någonsin, men det är ändå kul. Därför hänvisar jag direkt till följande länk:

http://www.facebook.com/video/video.php?v=1153605643162&saved#/video/video.php?v=1153605643162&ref=mf

Jepp. Min facebook. Kunde inte lägga ut den direkt i bloggen (tyvärr), så jag lade in den där och länkar nu dit istället.
Ett förslag bara, när ni lider av tristess.

Kom precis att tänka på en grej. Alla kanske inte har facebook... borde jag skapa en youtube-kanal...?  *skeptisk*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0