Den 20 november 2009, fredag

Sitter framför datorn igen utan någon som helst föda inmundigad än. Självklart är det morgon, i alla fall för mig. Jag börjar misstänka att jag har sömnproblem! Somnade först efter 4-tiden i natt.

Jaja, nog om det! Idag är det fredag (obviously), och idag ska jag enbart ta det lugnt... tror jag. Kolla om någon bra film går på TV:n ikväll. You know? Bara ta det lugnt, helt enkelt.

Ja just ja! Det är ju Idol ikväll. Orkar jag kolla? Vi får se.

Angående gårdagens träning med Highsticks, så kan jag tillägga att ett blåmärke syns på magen. Huruvida det är av intresse för er? Don´t know, don´t care at the moment. I GOTTA EAT!

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0