Den 21 november 2009, lördag

Tjo & tjim, sniffa lim!

Den strofen dök bara upp i mitt huvud. Vad ni än gör: fråga mig inte varför och ta det inte bokstavligt talat. Börja INTE att sniffa lim!

Hursomhelst, god morgon till er alla! Jag är uppe lite tidigare än vanligt. Kan bero på att farsan dundrade in i mitt rum vid ett, och vägrade tolerera att jag fortfarande låg och sov. Kan bero på att han kastade mig i väggen så att jag började blöda rejält. Kan bero på...

Okej, jag lägger väl av då. Det här med farsan kastade mig i väggen är naturligtvis inte sant.

Trots detta trodde jag faktiskt inte att jag skulle kunna vakna då. Hade väldigt svåra problem att somna i natt. Kanske somnade först efter fyratiden någon gång. Låg länge och funderade över en massa grejer. Vettiga saker, ovettiga saker. En sak som är säkert i alla fall är att jag har varvat Call of Duty 4: Modern Warfare på Veteran, och grymt skönt är det.

Idag är det lördag (obviously) och jag ska nog bara ta det lugnt idag igen. Funderar på att försöka klara alla "Achievements" i COD 4, vilket kommer bli jävligt svårt. I och för sig, har bara tre stycken kvar, men hur svåra är inte de då? Eventuellt fixar jag lite grejer inför mitt möte med jobbcoachen på måndag.

I övrigt: ha en trevlig lördag! Och för guds skull: sniffa INTE lim!

Later

Kommentarer
Postat av: Tobias

Tror jag med ;) ha en fin lördag!

2009-11-21 @ 14:10:33
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

haft en bra dag? :D

2009-11-21 @ 17:31:13
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

härligt :D en bra dag här med!

2009-11-21 @ 18:41:41
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0