Den 28 november 2009, lördag

God dag!

Steg upp för ca 45 minuter sedan. Jag vaknade första gången vid 8-tiden av ett sms. Andra gången vaknade jag vid 10 och sedan vaknade jag efter 12 någon gång. Jag vet att jag hade kunnat stiga upp tidigare, men sängen... vem kan motstå sängen en lördag som denna? Det är bara grått ute.

Gårdagen spenderades mest i pokerns tecken. Livepoker spelade jag och några grabbar (bröderna Tano, bröderna Lantto, Kero, Felle och Boris) hemma hos mig vid 4-tiden ungefär. Några timmar senare följde jag med Tanos hem. Jag kånkade även med mig min laptop så att jag kunde lira lite onlinepoker samtidigt som brorsorna skulle spela Poker-SM. Spelade No limit Hold 'Em och Omaha till efter 22-tiden ungefär, fast jag fortsatte i och för sig spela efter 1-tiden när jag kom hem. FAN! Jag spelade så mycket poker att jag glömde bort att jag bara hade käkat frukost på hela dagen. Frukosten var alltså den enda riktiga måltiden jag hade käkat under hela dagen. Överdrift? Nej.

Hursomhelst, idag är det lördag. Funderar på jag skulle ta och fara ut på krogen ikväll. 70-talstema har de på Jernverket. Kanske skulle fara dit och kolla stämningen senare, eller sitta hemma och rulla tummarna. Vad vet jag?

Vad ni än bestämmer er för att göra idag, ha en trevlig lördag!

Later.

Kommentarer
Postat av: Tobias

Va? Jag blir bara trött av tanken att jobba, men det gick bra :D

2009-11-28 @ 18:09:31
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

Jo precis, men jag är helt slut :D haha



Tack =)

2009-11-28 @ 19:09:46
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0