Rahlenfeldts ekonomiska situation och citron-te

Tjena, alla nattugglor!

Jag vet inte varför jag inledde med den frasen...

Sitter uppe mitt i natten och avnjuter en kopp citron-te. Varför är detta intressant? Jag vet inte och det vet inte du heller. Dock är programmet jag ser på TV just nu intressant. Eller ja, det är väl en tolkningsfråga, men jag ser på... Wait for it!
Svårt att gissa? Jag talar om How I Met Your mother såklart! Det avsnittet som visas är det när Ted och Robin ska flytta ihop och Barney snott alla Ted´s grejer. Samtidigt försöker Marshall och Lily lära sig att bo ensamma utan Ted i lägenheten.

Jag vill se fler avsnitt från 5:e säsongen! Har bara sett tre avsnitt än så länge.

Hmm... min kopp med citron-te är slut. Jag måste nog göra en en till kopp. Fan vad gott det är ibland med te!

Om vi kommer tillbaka till anledningen varför jag funderar på att vara uppe i natt, så är det dels för att jag inte ids sova, och dels för att jag tänker kolla upp resultaten i mitt tips under natten. Möjligtvis visas någon utav matcherna på tv i natt.

Utöver allt detta så konstaterar jag att jag är inne på 193:e dag som bloggare! Tidigare idag räknade jag ut ett snitt på minst ett inlägg per dag, så jag är helnöjd i alla fall.


Om vi kommer in på ett annat ämne så var jag faktiskt inne på Rahlenfeldts blogg för första gången på länge. Jag spanade lite bakåt i hans arkiv, närmare bestämt oktober månad. I detta inlägg har han tjackat en Sony Ericsson Satio... För 6500 spänn!

6500 spänn! Seriöst? Om han bara hade tagit sig tid att surfa in på PriceRunner och söka efter Sony Ericsson Satio hade han kunnat spara en tusenlapp på att köpa den från NetOnNet. Någon hundralapp billigare från andra webbutiker, men det är väl en smakfråga i sig.

Frågan är ju om Rahlenfeldt glömde bort att kolla, eller om han vill skryta att han kan köpa vad han vill. Är det hans pengar? Antagligen inte. Säkert pappas pengar. Eller? Har han börjat tjäna pengar själv? Det enda jag fick fram från bloggen var att han fick ett presentkort på 500 spänn från någonstans.

Kan någon svara på den frågan åt mig? Tjänar Rahlenfeldt egna cash nuförtiden?



Jaja, skit i detta nu! NU tänker jag fixa en till kopp citron-te, och sedan kolla klart avsnittet med Seinfeld som det är typ halva avsnittet kvar av.

Fortsatt trevlig natt på de andra som är aktiva på natten!

Later.


Kommentarer
Postat av: Jannie



Ni har inte missat nya kategorierna i familjen?

Veckans Inspiration och Model for a week

Kategorien går ut på att ni skickar era inspirationsbilder och modellbilder till [email protected] (eller länkar till bloggsidan) och jag väljer för varje vecka ut en bild jag gillar bäst!

Så har du fotografier, outfits, kollage, inspelningar eller liknande tveka inte att delta!

När bästa bilden valts ut så hamnar den här personen uppe på bloggen i en vecka med bild och länk :)



Motivera gärna era känslor!



NY bild VARJE SÖNDAG kl. 00.00



Tre dagar kvar!

2009-11-06 @ 01:27:20
URL: http://chirlii.blogg.se/
Postat av: Tobias

Ska träffa en kompis i stan redan klockan elva :D

2009-11-06 @ 01:32:29
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: azra - EN FIN BLOGG!

sv ; huhu okej :d

händer i helgen då ?

2009-11-06 @ 06:59:47
URL: http://floxerpoxer.blogg.se/
Postat av: FLOOSAN- LIVET SOM MAMMA

aa det kan man undra!?

2009-11-06 @ 08:50:44
URL: http://floosan.blogg.se/
Postat av: Tobias

Ja det behöver jag för jag åker nästan en timme innan hemifrån, fast jag gick upp kvart i nio ;) haha

2009-11-06 @ 08:56:18
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

Nej det gör det inte, tar bara en halvtimme men först tar det 10 min att gå till bussen, fast jag brukar springa på 7 när jag har bråttom ;) haha sedan är det lite väntetid mellan buss och tunnelbanan på några minuter

2009-11-06 @ 09:00:02
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

Haha jag kommer ändå ta buss till stan, så jobbigt att köra i stan ;) hehe

2009-11-06 @ 09:33:06
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0