Fan vad härligt!

Efter flera jävla veckors slit med CALL OF DUTY 4 MODERN WARFARE så har jag ÄNTLIGEN VARVAT SPELET PÅ VETERAN! Veteran är alltså svåraste svårighetsgraden. Annars hade jag nog inte psykat ut lika mycket. Åhh, vad skönt det känns! Aldrig mer behöver jag köra det där spelet igen.

Fast jag kanske lånar det av Tanos någon annan gång om jag blir sugen. Nu börjar jag överväga att skaffa Call Of Duty: Modern Warfare 2.


Detta kommer bli nästa stordåd jag ska ta mig igenom en dag på Veteran!

Blev faktiskt mer sugen den här veckan att skaffa det, eftersom jag såg en trailer på tv med en Eminem-låt i bakgrunden. Den var skön. Musik har nog en ganska stor påverkan i reklamer. Hmm... kanske återkommer om det en annan gång.

I alla fall, det var bara det jag ville säga för tillfället.

Later.


Kommentarer
Postat av: Tobias

jag köpte lite gott godis ;) hehe har du något gott ikväll?

2009-11-20 @ 19:19:21
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

Chips är gott, älskar grillchips :D

2009-11-20 @ 21:52:33
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0