Grattis, lillbrorsan!

Så då har även lillbrorsan tagit körkortet. Grattis till honom! Och så tar vi och sjunger lite för honom!

Åh en sådan härlig dag, Martin kör, Martin kör
Utan den där skylten på, Martin kör, Martin kör

Sedan är det bara att upprepa den frasen hur många gånger man vill.

Sanningen ska fram: jag har inte gjort särskilt mycket idag. Martin väckte mig efter 13-tiden någon gång och gav nyheten om körkortet. Sedan dess har jag bara åkt lite bil med Martin, varit till morfar och hängt hos Pantzares en stund.

Det som är av något intresse idag är att jag om ca två timmar sitter i biosalongen och kollar Inglorious Basterds! Fan vad jag hoppas att den filmen är bra! Om det finns tid, eller ork, publicerar jag kanske en kort recension om filmen efteråt. Nu tänker jag bara fortsätta ta det lugnt, och ladda upp inför bion!

Later.


Kommentarer
Postat av: Victor

STOR :)

2009-11-17 @ 17:44:39
URL: http://vipee.blogg.se/
Postat av: Adam

Hehe. asnice!:)

2009-11-17 @ 19:49:54
URL: http://theblueshoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0