Kaffe, kaffe, mera kaffe (Lifeguard on duty)

Måste bara lägga till några saker angående lördagen: Annelie och Sunken var också hos mig. Sunken var jättesnäll som körde oss till krogen, även fast det tog längre tid än förväntat. Tack, Sunken!

Och om man hade klätt ut sig kom man in gratis på krogen. Mattias kom in gratis, den jävlen! Det enda han hade var min hatt och sa att han var utklädd till "Michael Jackson Sidekick"... Whatever that is!

Nåja, ancient history, som jag brukar säga. Kom förresten på att detta är mitt 200:e inlägg!

Hipp hipp Hurra!

Anyway, sitter för närvarande på jobbet igen. Det var drygt två veckor sen sist. Hasse (Chefen) håller i simundervisning för en massa kids. Jag tog klorprover för en stund sedan, och fröken med alla barnen var nyfikna på vad jag gjorde så jag förklarade vad jag gjorde. Måste faktiskt säga att det är riktigt kul när barn är nyfikna, när de undrar vad man gör. Och när man sedan får förklara för de känner man sig överlägsen! MOAHAHAHAHA!

Snälla... ta inte den meningen seriöst.

Nä, men skämt åsido, det är faktiskt riktigt kul. Dessutom får man ju testa sina kunskaper huruvida man kan sköta sitt jobb, eller inte. Personligen gissar jag på det senare alternativet. Jag är inte särskilt seriös just nu. Behöver nog en till kopp kaffe. Ska ta och lägga i linserna också när jag ändå håller på.


En "gammal" bild från när jag skulle ta studenten i somras. Aahh...

Hursomhelst, gotta go!

Later. (Kom inte på någon bättre rubrik)

Kommentarer
Postat av: Tobias

Åh jag vill ta studenten igen :D

2009-11-02 @ 15:12:42
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

Vi hade inte ens någon bal :O

2009-11-02 @ 15:27:25
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Larssa

Sidekick anders, sidekick.

2009-11-02 @ 15:47:37
Postat av: Anders

Hehe... Uppfattade aldrig att det var det han sa :P jag korrigerar det direkt!

2009-11-02 @ 16:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0