Making progress

Hittills går allting enligt planerna. Jag har handlat lite, städat lite, tvättat lite, diskat lite och ätit lite. Nu sitter jag med en kopp kaffe och funderar på om jag ska fara och träna träna fotboll ikväll, fara på gymmet, fråga Jocke om jag kan låna delar av hans hockeyutrustning och träna med Highsticks, eller om jag verkligen orkar träna överhuvudtaget.

Nej! Jag ska fan träna! Tror jag...

Förresten, jag fick sju rätt på topptipset igår så ingen utdelning för min del... Jag var ju så nära!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det gjorde jag med ju!:D

2009-11-09 @ 18:48:50
Postat av: Anders

Jaså :D

2009-11-09 @ 19:43:28
URL: http://vardagshjalte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0